Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

ПАРТНЕРСТВО ЯК ОСНОВНА УМОВА КОМФОРТУ ДИТИНИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ТА СІМ’Ї

вкл. .

golovnaКлючовим компонентом НУШ є педагогіка партнерства, адже саме цей компонент формули Нової школи визначає її місію – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками. Як запровадити в закладі освіти технологію партнерської взаємодії розглядали відповідальні за діяльність психологічної служби районів, міст, об’єднаних територіальних громад Сумщини під час обласного фокус-семінару «Психологічні засади педагогіки партнерства в НУШ»

Метою фокус-семінару, проведеного 28 березня 2019 року навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, було ознайомлення учасників з принципами педагогіки партнерства, з прийомами та формами роботи з батьками, учнями, що сприяють налагодженню успішної співпраці батьківської громадськості та педагогічних колективів шкіл.

З метою набуття первинних вмінь в учасників фокус-семінару методистами навчально-методичного центру психологічної служби проведено ряд активних форм навчання, спрямованих на визначення переважаючих якісних характеристик партнерських відносин; створення психологічних умов щодо формування партнерських відносин у системі «вчитель – учень»; побудову моделі партнерської взаємодії школи і сім'ї.

Учасники заходу зазначили, що запровадження педагогіки партнерства в закладі освіти сприятиме створенню комфортного психологічного клімату, формуванню високого рівня внутрішньої мотивації учнів до навчання. Найголовніше – за такого підходу суттєво змінюються стосунки між дітьми та батьками, оскільки модель співпраці, успішно засвоєна у школі, має шанс прижитися і в сім’ї. А це означає, що простір розвитку, у якому зростає дитина, буде по-справжньому гуманним.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new