Інформаційно-комунікаційні технології в роботі учителя хімії

вкл. .

на головну resultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, 28 березня 2019 року на базі Сумського державного університету відбулася авторська творча майстерня Ліцман Ю.В., доцента кафедри теоретичної та прикладної хімії Сумського державного університету, к.пед.н., учителя хімії Сумської гімназії № 1, «учителя-методиста» за темою «Інформаційно-комунікаційні технології в роботі учителя хімії».

Відкрили захід Метейко А.В., методист з хімії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, яка привітала учителів хімії, ознайомила їх з планом роботи авторської творчої майстерні та акцентувала увагу на актуальності й важливості даної теми у зв’язку зі змінами орієнтирів у навчанні (на основі сформованих предметних знань формувати життєві та предметні компетентності).

Інформаційний аспект розвитку хімічної освіти розкрила Большаніна С.Б., завідувач кафедри теоретичної та прикладної хімії Сумського державного університету, к.техн.н., звернувши увагу учасників заходу на актуальності хімічної освіти і закликавши учителів до активізації дій щодо її популяризації серед школярів області.

Автор творчої майстерні – Ліцман Ю.В., розпочала свій виступ з характеристики технології змішаного навчання, його переваг та недоліків. Автор продемонструвала розроблений приклад Google Classroom для учнів 10 класу хіміко-біологічного профілю з курсу органічної хімії, а також «Тренувальний клас» з теми «Вода» для учнів 7 класу, розроблений під заняття авторської творчої майстерні. Викладач звернула увагу на структуру, принципи функціонування та напрями використання Google-класу під час викладання хімії у закладах загальної середньої освіти. Практична складова заходу була зорієнтована на формування умінь у вчителів хімії створювати власний Google-клас, його наповнювати об’явами, текстовими та тестовими завданнями, посиланнями на інтернет-ресурси, зокрема на навчальне відео тощо. Ліцман Ю.В. звернула увагу на необхідність реєстрації школярів у даному сервісі (можливі варіанти реєстрації), а також на важливість розробки правил роботи у класі та необхідності їх обговорення з учнями. Також учителі хімії мали можливість попрактикуватися у створенні тестових завдань (з вибором однієї правильної відповіді, з вибором декількох правильних відповідей, на відповідність, відкритої форми…) і встановленні налаштувань для них з можливістю автоматичної перевірки і наданням результатів одразу після відправки форми та ручної перевірки.

За підсумками проведення авторської творчої майстерні, учасники заходу одержали методичні рекомендації та мали змогу поспілкуватися у формі активного діалогу із автором творчої майстерні та методистом з хімії Сумського ОІППО.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new