Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

СВІТ ДИТЯЧИХ ПРОБЛЕМ ТА ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ СПРАВИТИСЯ З НИМИ НАЙБІЛЬШ ЗРУЧНИМ ДЛЯ ЇЇ ПСИХІКИ СПОСОБОМ

вкл. .

golovna resultПрактичних психологів інтернатних закладів Сумщини навчали використовувати арт-методи в роботі з дітьми. Арт-методи дозволяють опрацювати будь-які психотравмуючі ситуації: нерозуміння близьких, їх холодність або гіперопіку, горе, втрату, тяжку хворобу, втрату довіри до світу. Вони допомагають зрозуміти свій внутрішній світ, усвідомити власний потенціал і оцінити можливість змін. У роботі з дітьми важливо використовувати гнучкі форми психокорекції, арт-методи надають дитині можливість програвати, переживати, усвідомлювати конфліктну ситуацію, яку-небудь проблему найбільш зручним для її психіки способом.

Семінар для практичних психологів інтернатних закладів на базі Сумського дитячого будинку імені С.П. Супруна проходив у формі інтерактивного заняття під модеруванням методиста навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти А.Б.Растроста.

У ході взаємодії практичні психологи ознайомилися з арт-методами, що гармонізують емоційний стан людини, знижують негативні переживання і трансформують їх у позитивні емоційні стани. Учасники обговорили особливості використання казки у груповій та індивідуальній роботі з дітьми та підлітками, опрацювали методику створення умов для конструктивного вирішення проблемної ситуації.

Практичним психологам інтернатних закладів надано рекомендації щодо особливостей використання арт-методів у психокорекційній роботі з учасниками освітнього процесу.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new