Методичний порадник «Особливості підготовки учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з географії»
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік 20.02.2019 на базі Путивльської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. Радика Руднєва Путивльської районної ради відбувся методичний порадник «Особливості підготовки учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з географії».
Мета заходу – ознайомити вчителів з особливостями підготовки учнів до участі у різних етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії, надати практичні рекомендації щодо використання в учбовому процесі творчих завдань і вправ з метою підвищення пізнавальної активності учнів.
У заході взяли участь Шубіна Н.І, методист районного методичного кабінету Путивльського відділу освіти районної державної адміністрації, учителі географії закладів загальної середньої освіти Путивльського району у загальній кількості 13 осіб.
Методист з географії та економіки навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Попов В.Д. розкрив важливість залучення учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з географії як одного з пріоритетних напрямів роботи з обдарованою молоддю, а також акцентував увагу на підвищенні в школярів інтересу до географічних знань як необхідної умови участі в інтелектуальних змаганнях.
У ході роботи методичного порадника Попов В.Д. ознайомив педагогів з різними формами підготовки учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіад з географії; провів майстер-клас «Розв’язування завдань ЗНО у процесі підготовки учнів-учасників різних етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з географії» та практичне заняття з методики роботи з тестовими завданнями різних форм та рівнів складності; продемонстрував можливості використання контурних карт у забезпеченні практичної складової підготовки учнів до участі в олімпіадах з географії; зосередив увагу вчителів на необхідності застосування картографічного матеріалу в тренувальних тестових вправах високого рівня складності, а також при складанні проблемних завдань; відмітив значення позакласної роботи з географії у виявленні та розвитку індивідуальних здібностей учнів; надав методичні рекомендації щодо використання інформаційного ресурсу Інтернет у підготовці учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з географії.
За результатами роботи вчителі отримали методичні рекомендації.