Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА: PERSONAL AND PROFESSIONAL TEACHER’S COMPETENCE

вкл. .

ЗАГАЛЬНА ПрезентацияВідповідно до плану роботи Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та з метою обговорення актуальних питань формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих та позашкільних закладів освіти, 20 лютого 2019 року було проведено ІІІ Всеукраїнську науково-методичну практичну конференцію «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика» (завантажити презентацію).

Співорганізаторами конференції виступили Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти, КВНЗ Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», Тернопільський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді, КЗ Сумської обласної ради – обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю, Глухівський НПУ імені Олександра Довженка, Інститут проблем виховання НАПН України, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпровської обласної ради», Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», КЗ «Херсонський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».

Реалізація тематичних напрямів здійснювалася під час проведення секційних засідань, що відбувалися у формі круглих столів, освітньо-тренінгових майданчиків (тренінгів, майстер-класів, дискусій).

Відкрив конференцію Нікітін Ю.О., ректор КЗ СОІППО, д. іст.н., доцент; з вітальним словом виступив Бех І.Д. (завантажити презентацію), директор Інституту проблем виховання НАПН України, д. псих. н., академік. Під час конференції Хвилиною мовчання було вшановано пам’ять Героїв Небесної сотні.

Пленарне засідання відкрила Сєрих Л.В., завідувач кафедри ТМЗО КЗ СОІППО, к. пед. н., яка розкрила питання модернізації освітнього процесу післядипломної освіти на компетентнісному підході (завантажити презентацію).

З доповідями виступили: Грицай С.М., проректор з наукової роботи КЗ СОІППО, к. пед. наук, доцент, який розкрив особливості розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти; Бірюк Л.Я., професор кафедри педагогіки і психології початкової освіти Глухівського НПУ імені Олександра Довженка, д. пед. наук, професор, яка наголосила на важливості формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів засобами тренінгової діяльності; Жук М.В., завідувач кафедри соціально-гуманітарної освіти КЗ СОІППО, к. філос. н., доцент, який висвітлив питання «Нова Українська школа у вимірах глобалізації 4.0: компетенції у форматі softskills & hardskills»; скап-з’єднання відбулося з Чуркіною В.Г., доцентом кафедри виховання й розвитку особистості КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», к. мистецт., яка доповідала про міжкультурна компетентність викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти. на пленарному засіданні розгорнулася гостра дискусія про формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога, Симоненко Л.І., заступник директора Сумської гімназії №1 Сумської міської ради з доповіддю «Розвиток позитивного мислення та креативної проектної діяльності здобувачів загальної середньої освіти».

У роботі конференції взяли участь Берека В.Є., д. пед. наук, професор, ректор Хмельницького ОІППО, Кузнецова Г.П., перший проректор Глухівського НПУ ім. О.Довженка, к. пед. наук, доцент, Мельник С.А., проректор з навчально-методичної роботи, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», к. пед. наук, доцент, завідувачі, методисти міських (районних) методичних кабінетів відділів (управлінь) освіти виконавчих комітетів міських (районних) рад, адміністрацій, освітніх округів Сумської області; директори (завідувачі) закладів дошкільної освіти Сумської області; методисти міських, районних центрів позашкільної освіти; викладачі Сумського ДПУ ім. А.С. Макаренка, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»; ВКНЗ Сумської обласної ради «Путивльський педагогічний коледж ім. С.В. Руднєва», ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище ім. А.С. Макаренка» Лебединської міської ради; Індустріально-педагогічного технікуму Конотопського Інституту СумДУ; Сумського вищого училища мистецтв і культури ім. Д.С. Бортнянського; КЗ «Житомирський ОІППО» Житомирської обласної ради; методисти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку КЗ СОІППО; Центру громадянського виховання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»; методисти навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та ЗНО КЗ СОІППО; Заслужені вчителі України; викладачі-методисти, заступники директорів, педагоги-організатори, практичні психологи, учителі, керівники гуртків закладів загальної середньої та позашкільної освіти Житомирської, Закарпатської, Київської, Миколаївської, Сумської, Харківської, Тернопільської, Херсонської областей.

Заслухавши й обговоривши доповіді науковців, методистів, педагогів, проаналізувавши виступи учасників круглих столів, майстер-класів, дискусій учасниками конференції було визначено, що сучасний розвиток освіти вимагає якісного професійного вдосконалення педагогічних, методичних та керівних кадрів системи освіти відповідно до сучасних трансформацій суспільства; необхідності подальшого формування й розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new