Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

STEM-ОСВІТА – ШЛЯХ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА

вкл. .

golovna resultНа виконання освітніх програм спрямованих на організацію дослідно-експериментальної роботи, з метою активізації співпраці освітян з науковими підрозділами закладів вищої освіти та подальшого розширення практики STEM-освіти, за сприянням центру комп’ютерних технологій Сумського державного університету, лабораторією КЗ СОІППО, 5 лютого 2019 року на базі Грунської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А.М. Дігтяренка Грунської сільської ради Охтирського району було проведено обласний навчально-методичний майстер-клас «Застосування STEM-обладнання при вивченні біології та хімії».

Одним з актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного і гуманітарного профілів освіти виступає STEM-орієнтований підхід до навчання, який сприяє популяризації інженерно-технологічних професій серед молоді, підвищенню поінформованості про можливості їх кар’єри в інженерно-технічній сфері, формуванню стійкої мотивації у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта.

З організацією діяльності відділу освіти Грунської сільської ради з питань запровадження інноваційних методик Нової української школи присутніх ознайомив начальник районного відділу освіти Охтирської районної державної адміністрації Москаленко І.В.

Основні напрями діяльності Грунської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А.М. Дігтяренка Грунської сільської ради Охтирського району успішно представила директор школи Хоменко А.В.

Учасники навчально-методичного майстер-класу, за модераторством старшого викладач кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО Коди С.В., активно обговорили основні напрями STEM-підходу в організації навчально-дослідної, інтелектуальної та творчо-експериментальної діяльності учнів при вивченні природничо-математичних дисциплін. За підсумками обговорення було розроблено проект заходів щодо забезпечення виконання Програми упровадження SТЕМ-освіти у освітніх навчальних закладах області.

Із основними етапами упровадження SТЕМ-освіти у позашкільних навчальних закладах області присутніх ознайомила к.пед.наук, доцент, завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО Сєрих Л.В.

Майстер-клас по запровадженню елементів STEM-освіти та використанню STEM-обладнання на уроках хімії провів учитель хімії вищої кваліфікаційної категорії Мамченко С.В.

Учитель біології вищої кваліфікаційної категорії Євтушенко О.В. провела для присутніх педагогів майстер-клас по використанню STEM-обладнання під час виконання навчального проекту «Рухова активність основа фізичного здоров’я». Учасники майстер-класу були залучені до вирішення низки різнорівневих дидактичних, виховних і розвивальних завдань. Євтушенко О.В., також, ознайомила присутніх з вимогами щодо реалізації освітніх STEM-проектів за участі в яких учні набувають нових знань, умінь і навичок. За час роботи в проекті розвиваються мотивація і пізнавальна активність учнів, формується вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, висловлювати власні судження, виявляти компетентність.

На необхідності використання SТЕМ-обладнання в процесі організації дослідно-експериментальної роботи наголосив начальник Центру комп’ютерних технологій Сумського державного університету Півень А.

Присутні активно обговорювали актуальні питання STEM-освіти, висловлювали власні пропозиції і побажання щодо подальшої співпраці.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new