Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

КОЛОСОК – конкурс, проект, технологія

вкл. .

 result13-15 січня 2019 року у Львові відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Ресурсний центр «КОЛОСОК» як складова STEM-освіти в Україні». Семінар організував Інститут модернізації змісту освіти спільно з Інститутом обдарованої дитини НАПН України, Оргкомітетом Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «КОЛОСОК» (http://kolosok.org.ua/) та редакцією науково-популярного природничого журналу для дітей «КОЛОСОК».

Делегацію Сумської області представляли Валентина Успенська, обласний координатор Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «КОЛОСОК» та Лідія Коростіль, доценти кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО, кандидати педагогічних наук.

Учасники семінару – науковці та педагогічні працівники – пропонували шляхи впровадження ідей STEM-освіти в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи. Наукова тематика семінару охоплювала такі питання:

1. Нова парадигма освіти через призму STEM-освіти.

2. Новій українській школі – нового STEM-вчителя.

3. Наукова освіта та наукова популяризація природничих знань.

4. Інтегроване навчання.

5. Використання інформаційних ресурсів у процесі викладання природничих предметів.

Нова освітня спрямованість, визначена на семінарі оригінальним поняттям «СТЕМити», доповнюється метою науково-практичного семінару, присвяченого обговоренню перспектив науково-практичної освіти засобами проекту «КОЛОСОК». Ії можна назвати «СТЕМимо разом з КОЛОСКОМ». Природничий проект «КОЛОСОК» завжди в центрі актуальних освітніх завдань. Ним передбачено і пропонуються багатогранні перспективи використання в школі та вдома; учнями і вчителями; в уроці і за його межами. А ще це так цікаво! І учням, і педагогам, і батькам. Пізнавально як стосовно природничих наук, так і стосовно розвитку бажання в учнів читати, пізнавати, досліджувати. Проект «КОЛОСОК» спонукає вчителів до власного професійного зростання. Важливо вчителям-природничникам, початківцям, учителям основ злоров’я вчасно зреагувати на можливості проекту «КОЛОСОК»  у побудові власного сучасного освітнього процесу.

Україна – з патріотів,

Море синє – із річок,

Світ цікавий – із «чомучок»,

Із знань-зернинок – КОЛОСОК.

Галушка Дарія, учениця 9-А класу Лебединської ЗОШ І-ІІІ ступенів5.

https://m.youtube.com/watch?v=qhO8SQLx9lU 

 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new