Проблемно-тематичні курси «Можливості ІКТ у професійній діяльності вчителів біології, природознавства, екології»

IMG 2985 resultНового формату курсів – проблемно-тематичних – викладачі КЗ ОІППО Валентина Успенська, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук та Наталія Герасименко, старший викладач кафедри освітніх та інформаційних технологій, очікували з хвилюванням та великими сподіваннями. Завдання, що поставили перед собою – за 10 навчальних днів надати вчителям біології, природознавства, екології інструменти для оволодіння великою кількістю ІКТ та Інтернет-ресурсів здавалось заскладним. Але все, що складно, зацікавлених педагогів спонукає до пізнання, і потім дає результат. Результат не забарився себе чекати.

Тема проблемно-тематичних курсів – «Можливості ІКТ у професійній діяльності вчителів біології, природознавства, екології», проведених у два заїзди (29 жовтня – 7 грудня 2018 року), говорить сама за себе. Відповідно, навчальний план побудовано з метою засвоєння педагогами найбільш актуальними для вчителів природничих дисциплін ІКТ та Інтернет­-можливостей, які осучаснять у професійній діяльності їх освітній процес.

Ці можливості педагогам були надані. Створений на курсах власний Інтернет ресурс – освітній тематичний блог – кожен учитель наповнив створеними особисто напрацюваннями.

Педагоги розглянули можливості додатків хостингу Google, створивши обіковий запис на ресурсі за реєстрацією електронної скриньки Gmail (YouTube, GoogleDrive, Фото, Blogger, Карти, Keep, +G тощо). Використавши можливості облікового запису користувача Google, учителі набули досвіду використання он-лайн сервісів, таких як LearningApps – додаток для створення інтерактивних вправ, Wordart – для компонування гіперактивних хмарин слів, Jigsawplanet.com – ресурс для створення пазлів, Rebus1.com – для створення он-лайн ребусів, Poowtoon, Prezi – ресурси для створення скрайбінг та флеш-презентацій. Сервіс Fotor використали для створення колажів світлин, а генератор QR коду – для кодування інформації різного типу.

Розглянули можливості соціальних мереж, як інструменту вчителя, на прикладі Facebook. Приєдналися до спільноти «Біологи Сумщини» для професійного спілкування та обміну досвідом та цікавими матеріалами для викладання біології, екології, природознавства. Останні практичні вправи курсів – робота з візуальними on-line дошками на прикладі linoit, яка може використовуватись як для складання та виконання завдань так і для підведення підсумків. На колективній візуальній дошці педагоги залишили відгуки про навчання. Цікавинкою колективної роботи стала спільна карта, на яку розмістили мітки своєї місцевості учасники навчання.

Незмінно на курсах учителів біології, екології, природознавства проводиться лабораторний практикум із зооології безхребетних в СумДПУ. Олександр Говрун, кандидат біологічних наук, доцент вчить препарувати. Учителі натхненні після цих занять!

Курси ще такі будуть! Цікавтесь, запрошуємо!

screen result

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO