Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 05.12.2018 №781-ОД «Про проведення II (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 25.10.2018 №684-ОД Про організацію та порядок проведення І (зонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Графік підготовки вчителів початкової школи Сумської області, які навчатимуть учнів 1 класів у 2019/20 навчальному році

Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ ДОН СОДА від 12.09.2018 №555-ОД Про умови та порядок проведення І, II турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Засідання обласної творчої групи заступників директорів з навчально-виховної роботи

вкл. .

головну result27 листопада 2018 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулося ІІ засідання обласної творчої групи заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти з проблеми «Компетентнісно зорієнтований підхід до організації методичної роботи з педагогічними кадрами в закладі загальної середньої освіти» (керівник – Іващенко І.І., методист з управлінської діяльності Сумського ОІППО). Учасники засідання – 7 заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти Конотопського, Кролевецького, Недригайлівського районів, м. Лебедин; Вільшанської, Кролевецької, Недригайлівської об’єднаних територіальних громад.

Мета засідання – підвищити педагогічну, управлінську та методичну компетентності заступників директорів з навчально-виховної роботи з питань організації самоосвіти педагогічних кадрів у закладі загальної середньої освіти на основі компетентнісно зорієнтованого підходу; надати практичну допомогу з розробки плану методичного супроводу самоосвітньої роботи вчителів за визначеними категоріями: «молодий учитель», «учитель, який бажає підвищити категорію», «досвідчений, творчо працюючий учитель»; надати практичну допомогу з розробки системи педагогічного аналізу роботи вчителя на навчальний рік (критерії, індикатори, джерела).

У рамках опрацювання теми «Розвиток професійної компетентності педагога шляхом самоосвіти» заступники директорів з навчально-виховної роботи розглянули питання «Самоосвіта – як форма підвищення професійної компетентності педагогів», узяли участь у діловій грі «Робота вчителя над темою самоосвіти».

Під час засідання члени обласної творчої групи презентували методичні розробки за підсумками роботи попереднього засідання «Компетентний учитель – запорука реалізації компетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу», працювали в групах зі створення моделі професійної компетентності вчителя та моделі (структури) управління її розвитком.

За підсумками ІІ засідання «Розвиток професійної компетентності педагога шляхом самоосвіти» членам обласної творчої групи надано методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new