Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 05.12.2018 №781-ОД «Про проведення II (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 25.10.2018 №684-ОД Про організацію та порядок проведення І (зонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Графік підготовки вчителів початкової школи Сумської області, які навчатимуть учнів 1 класів у 2019/20 навчальному році

Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ ДОН СОДА від 12.09.2018 №555-ОД Про умови та порядок проведення І, II турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Інклюзія в Новій Українській школі

вкл. .

nagolovnuРозвиток інклюзивної освіти в Україні свідчить про те, що суспільство стає на шлях захисту невід’ємних прав людини. На сьогодні це пріоритетна державна проблема, яка є складовою Нової української школи. Саме розгляд інклюзії в системі НУШ і став тематикою семінару-практикуму, що відбувся 27 Листопада 2018 року в Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.

Вітаючи учасників Сергій ГРИЦАЙ, проректор з наукової роботи Сумського ОІППО зазначив, що інклюзивна освіта має три складові: медичну, психологічну і освітню й потребує вивчення саме у поєднанні усіх частин, а це завдання досить складне, бо вимагає суспільної консолідації як освітян з лікарями та психологами так і громадськості.

Любов ПРЯДКО, завідуюча лабораторією інклюзивного та інтегрованого навчання Сумського ОІППО виступила модератором заходу. Любов Олексіївна окрім висвітлення теми організації інклюзивного середовища в НУШ підготувала до розгляду методичні рекомендації для вчителів та асистентів учителів, які працюють в інклюзивних освітніх закладах. Рекомендації були обговорені та прийняті до впровадження учасниками семінару-практикуму.

Тематика виступів включала багато аспектів практики інклюзивної освіти в Новій українській школі: «Нова українська школа: нові ролі, завдання, підходи» (Бойко О.М., заступник директора з навчально-виховної роботи КУ ССШ № 30 «Унікум» Сумської міської ради, тренер НУШ, вчитель початкових класів вищої категорії); «Роль інклюзивно-ресурних центрів у реалізації інклюзивного навчання» (Беспальчик А.Г., методист обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти Сумського ОІППО). Окремий блок виступів був присвячений психологічній складовій інклюзії: «Індивідуалізація та диференціація в інклюзивному класі» (Марухина І.В., завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО); «Психологічні особливості формування інклюзивної культури в умовах Нової української школи» (Троіцька М.Є., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО); «Психологічні бар’єри інклюзії» (Панченко С.М., проректор з навчально-наукової роботи Сумського ОІППО); «Гармонійна внутрісімейна атмосфера як корекційне середовище для дитини з особливими освітніми потребами» (Борцова М.В., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО).

Такі заходи практичного спрямування утверджують ідеї і практики інклюзивної освіти, що в свою чергу, сприяє формуванню й розвитку спільноти активістів-освітян, які поширюють інклюзивне розуміння процесу освіти та право всіх на отримання рівної освіти, які вже крок за кроком входять у практику життя Нової української школи Сумщини.

З програмою семінару-практикуму та методичними рекомендаціями можна ознайомитись за посиланням.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new