УЧИТЕЛІ ХІМІЇ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРОДОВЖУЮТЬ ЕКСПЕРИМЕНТУВАТИ

головну resultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2018 рік, 13 листопада 2018 року на базі кафедри хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка відбувся щорічний обласний науково-практичний семінар для вчителів хімії за темою «Готовність учителів хімії до реалізації практичної складової поглибленого вивчення предмета та підготовки школярів до інтелектуальних змагань». До роботи було запрошено оновлений склад учителів хімії міст, районів, ОТГ області.

Відкрили захід Метейко А.В., методист з хімії Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, разом із Більченком М.М., завідувачем кафедри хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, які привітали учасників семінару, ознайомили їх із програмою роботи та спонукали до активних форм роботи.

Програмою семінару було передбачено теоретичну та практичну частини.

Перша частина, яку проводив Касьяненко Г.Я., доцент кафедри хімії та методики навчання хімії, декан природничо-географічного факультету Сумського ДПУ імені А.С. Макаренка, передбачала проведення лекційного заняття на тему «Екзо- та ендотермічні реакції. Термохімічні рівняння. Закон Гесса та його наслідки. Тепловий ефект розчинення». З метою закріплення матеріалу з даної теми, викладач, разом з учителями, відпрацював теоретичні знання на практиці, шляхом розв’язку розрахункових задач за термохімічними рівняннями.

Під час другої частини семінару учасникам заходу було запропоновано дві практичні роботи, зміст яких спрямований на відпрацювання методики якісного та кількісного аналізів розчинів.

Коростіль Л.А., доцент кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО, к.пед.н., зосередила роботу на відпрацювання методики якісного аналізу розчинів неорганічних речовин на прикладі завдань для 9-го класу практичного туру ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, зупинилася на проблемних питаннях і способах їх вирішення, застосовуючи знання з аналітичної хімії. Метейко А.В., продемонструвала дві задачі для 8-го класу практичного туру олімпіади, які передбачали: перегляд відео- експериментів та побудову за ними генетичного взаємозв’язку між встановленими сполуками, та виконання завдань передбачених фоторядом.

Бабенко О.М., доцент кафедри хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету Сумського ДПУ імені А.С.Макаренка, запропонувала учителям роботу з методики проведення кількісного аналізу розчину. Під час виконання завдань, кожен учасник заходу мав можливість пригадати особливості роботи трьох видів терезів, приготувати розчин солі заданої молярної концентрації, перевірити її точність за допомогою титрування та виконати відповідні розрахунки.

Протягом усього періоду роботи в навчальних лабораторіях кафедри хімії та методики навчання хімії Сумського державного педагогічного університету, кожен учитель мав можливість відчути себе «учнем-олімпіадником» та зробити для себе висновки щодо подальших напрямів роботи зі школярами під час підготовки їх до олімпіади та ЗНО з хімії.

За результатами роботи учасникам семінару було надано методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO