Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Заклад освіти – безпечне середовище для дітей

вкл. .

 resultУ житті дітей та дорослих достатньо психотравмуючих ситуацій, які, незалежно від їх результатів, суттєво порушують базове почуття безпеки. Ідея закладу освіти як безпечного місця має в собі мету змінити традиції виховання і створити в закладі дійсно безпечне, комфортне для дітей середовище.

Питання реалізації всіх складових такого освітнього простору обговорено в рамках тренінгу «Формування стресостійкості у здобувачів освіти» для практичних психологів закладів вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації та професійної (професійно-технічної) освіти. Захід проходив 25 жовтня 2018 року на базі Машинобудівного коледжу Сумського державного університету під модеруванням методиста навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти А.Б.Растроста.

Мета тренінгу – підвищити психологічну компетентність практичних психологів з питань підготовки педагогів до конструктивної взаємодії з підлітками як умови створення безпечного і комфортного освітнього середовища закладу.

Учасники відпрацювали технологію підвищення психологічної компетентності педагогів з питань розвитку стесостійкості в підлітків, визначилися з віковими особливостями підліткових реакцій на психотравмуючу ситуацію.

Спеціалісти напрацювали низку технік педагогічного спілкування, що сприятимуть створенню безпечного освітнього простору, окреслили коло завдань та методів роботи педагогів з підлітками, які зазнали впливу травмуючої події.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new