Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ ТА ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

вкл. .

 resultВ умовах реформування освіти, впровадження концепції Нової української школи значно підвищується роль психологічної служби, бо саме на ній лежить відповідальність за психологічне забезпечення освітнього процесу та випереджальне зростання кваліфікаційного рівня педагогічних кадрів. Зважаючи на це, 24 жовтня 2018 року навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації проведено обласний науково-практичний семінар «Психологічні аспекти формування професійної компетентності вчителя в сучасних умовах». Учасниками семінару стали відповідальні за діяльність психологічної служби в органах управління освітою.

У ході семінару учасники ознайомилися з дієвими алгоритмами та технологіями розвитку соціально-рольової (Н.М.Чижиченко, кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри психології комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти), та психологічної компетентностей педагога (Н.А.Кулик, старший викладач комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти), рефлексивної культури вчителів (Л.О.Кондратенко, методист навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти), ознайомилися з інтерактивними технологіями щодо їх розвитку.

Працюючи в групах, спеціалісти створювали психологічні портрети вчителів відповідно до нових соціально-рольових позицій педагога – наставник, тьютор, коуч (модератор І.В.Марухина, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти), визначали зміст роботи фахівців психологічної служби щодо формування базових компетентностей вчителів початкових класів (модератор А.Б. Растроста, методист навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).

Поєднання теорії та практики, як зазначили учасники семінару, сприяло глибшому усвідомленню ролі та місця практичного психолога, соціального педагога у формуванні професійної компетентності сучасного педагога.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new