Графік підготовки вчителів початкової школи Сумської області, які навчатимуть учнів 1 класів у 2019/20 навчальному році

Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ ДОН СОДА від 12.09.2018 №555-ОД Про умови та порядок проведення І, II турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Особливості реалізації оновлених навчальних програм освітньої галузі «Суспільствознавство»

вкл. .

MetodSOIPPOЗа запрошенням адміністрації Сумського медичного коледжу (лист від 18.09.2018 № 231/4), у роботі обласного методичного об’єднання викладачів історії України закладів вищої освіти I-II рівня акредитації на базі Сумського медичного коледжу, 25.09.2018 узяла участь Третьякова О.В., методист з історії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО.

На заході були присутні Клименко С.О., заступник директора з навчальної роботи Сумського медичного коледжу; Пономаренко Т.О., методист коледжу; викладачі історії Сумського медичного колледжу; викладачі історії Конотопського, Лебединського, Глухівського, Шосткинського медичних коледжів (скайп-зв’язок).

Третьякова О.В., методист з історії Сумського ОІППО, звернула увагу учасників скайп-наради на основні аспекти сучасної історичної освіти: організацію освітнього процесу на засадах компетентнісного, діяльнісного, особистісно зорієнтованого підходів та реалізацію наскрізних змістових ліній; наголосила на особливостях викладання історії України в контексті вимог до нової української школи.

Ураховуючи мету, завдання зовнішнього незалежного оцінювання та проведення державної підсумкової атестації, Третьякова О.В., методист з історії Сумського ОІППО, звернула увагу викладачів історії України з медичних коледжів на: різні форми тестових завдань сертифікаційної роботи з історії України (з однією правильною відповіддю, на встановлення правильної хронологічної чи логічної послідовності, на встановлення відповідності, з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів); історичні персоналії з історії України; шляхи формування просторової компетентності, уміння локалізувати – знаходити, показувати й словесно описувати історичні факти (події, явища, процеси) та історико-географічні об’єкти на карті; алгоритм виконання завдань із застосуванням історичного документа, ілюстрацій, карикатур, плакатів.

Учасників скайп-наради ознайомлено з можливістю використання сучасних навчально-методичних посібників та он-лайн ресурсів з історії та громадянської освіти.

 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new