Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ ДОН СОДА від 12.09.2018 №555-ОД Про умови та порядок проведення І, II турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

АДАПТИВНА ПОВЕДІНКА МОЛОДІ ЯК РЕЗУЛЬТАТ УМІЛОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

вкл. .

головна resСучасний світ вимагає високої активності та готовності особистості до постійних змін і зростання. Та чи завжди молода людина готова до успішної адаптації в соціумі?

Обговоренню цього питання було присвячено обласний теоретико-практичний семінар «Використання потенціалу педагогічного колективу закладу у формуванні адаптивної поведінки підлітка», проведений 12 квітня 2018 року навчально-методичним центром психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти на базі державного професійно-технічного навчального закладу «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну». У семінарі взяли участь практичні психологи закладів вищої та професійно-технічної освіти.

У рамках заходу методист центру А.Б. Растроста проаналізувала поняття «адаптивна поведінка», особливостях її формування в підлітковому віці і ролі кожного з учасників освітнього процесу в реалізації завдань формування адаптивної поведінки.

Л.О. Кондратенко, методист центру, ознайомила присутніх з алгоритмом роботи педагога щодо зміни неадаптивної поведінки підлітка з метою забезпечення і підтримки його благополуччя, фізичного і психічного здоров’я, задоволеності соціальними відносинами.

Презентацію інтерактивних методів роботи з учнівською та студентською молоддю, педагогами щодо розвитку адаптивної поведінки учасникам семінару представила Н.А. Кулик, старший викладач кафедри психології Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Л.В. Біловол, практичний психолог державного професійно-технічного навчального закладу «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну», представила досвід роботи щодо підвищення психологічної компетентності педагогів як умови формування адаптивної поведінки учнів.

Практичні психологи обговорили шляхи надання психолого-педагогічної допомоги підліткам щодо формування адаптивної поведінки.


Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new