Щоденник всеукраїнських олімпіадних змагань з фізики. День перший. Відкриття.

на головну resУ неділю, 25 березня 2018 року, гостинно відкрила двері Сумська обласна філармонія для учасників IV етапу LV Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики. Саме тут відбулося урочисте відкриття змагань, на які прибуло 163 учасники у складі 26 команд під керівництвом 38 педагогів та 50 членів журі з усієї України.

Вітаючи гостей міста голова організаційного комітету олімпіади, директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, доктор юридичних наук, професор Гробова Вікторія Павлівна побажала учасникам цікавих і насичених днів змагань та завірила в тому, що організаційний комітет прикладе максимум зусиль для комфортного перебування учасників та членів журі в нашому місті.

Заступник голови організаційного комітету, головний науковий співробітник Інституту модернізації змісту освіти, доцент, доктор педагогічних наук Кремінський Борис Георгійович, вітаючи присутніх, зауважив, що до організації олімпіади долучились Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти, колишні учасники, а на сьогодні науковці та бізнесмени, виступили спонсорами, і подякував Сумській обласній адміністрації та Департаменту освіти і науки області, Сумському обласному інституту післядипломної педагогічної освіти за сприяння у проведенні олімпіади саме в Сумах.

Голова журі, декан Київського національного університету імені Тараса Шевченка, професор, доктор фізико-математичних наук Анісімов Ігор Олексійович вітаючи учнів-учасників закцентував увагу на останніх фізичних відкриттях, які допомагають людству науково та глибоко розуміти основи Світобудови, підтверджуючи той факт, що фізика як наука жива, активно розвивається і заслуговує на нашу увагу.

Концертні номери від художніх колективів області додали святковості та емоційної насиченості дійству, юним талантам зал аплодував стоячи.

Наше місто зустрічає Всеукраїнський етап олімпіади з фізики вже втретє. Змагання включатимуть: теоретичний тур (26 березня, понеділок); демонстраційний тур (27 березня, вівторок); експериментальний тур (28 березня, середа); прийом апеляційних заяв, розгляд апеляцій (29 березня, четвер). Урочисте закриття та нагородження переможців – 30 березня.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання