Схвалено звіт про завершення І етапу дослідно-експериментальної роботи Інституту
06 лютого 2018 року відбулось засідання комісії з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи з проблем виховання, розвитку дітей та учнівської молоді у загальноосвітніх навчальних закладах Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України в Інституті модернізації змісту освіти під головуванням Беха Івана Дмитровича, дійсного члена Національної академії педагогічних наук України, доктора психологічних наук, професора, директора Інституту проблем виховання НАПН України, Заслуженого діяча науки і техніки України на якому представлено звіт про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи за темою «Теоретико-методичні засади розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти» на базі КЗ СОІППО проректором з наукової роботи, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри професійної освіти та менеджменту Грицаєм Сергієм Михайловичем та відповідальними за її впровадження: кандидатом педагогічних наук, доцентом, доцентом кафедри професійної освіти та менеджменту, керівником Центру компетентнісно-орієнтованої освіти Харламенко Валентиною Борисівною та кандидатом психологічних наук, доцентом, завідувачем кафедри психології Вознюк Аллою Вікторівною.
У обговоренні взяли участь Бех Іван Дмитрович – голова комісії, академік НАПН України; Мадзігон Василь Миколайович – академік-засновник НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, радник директора Інституту обдарованої дитини НАПН України; Кириленко Світлана Володимирівна – кандидат педагогічних наук, начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України та інші члени комісії.
Вищезазначена комісія дала високу оцінку виконанню І етапу дослідно-експериментальної роботи та прийняла рішення про ухвалення звіту одноголосно.
На засіданні затверджено програму ІІ (концептуально-діагностичного) етапу дослідно-експериментальної роботи Інституту на лютий 2018 року – травень 2019 року та надано рекомендації щодо її виконання.
Учасники засідання наголосили на актуальність наукової теми Інституту, особливо в контексті інноваційних змін, що реалізує розвиток особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти відповідно до Концепції Нової української школи.
Доцільним визнано проведення експериментального дослідження із активним залученням базових закладів освіти.
Бажаємо творчому колективу освітян, що забезпечують реалізацію дослідно-експериментальної роботи натхнення та подальших творчих успіхів!