ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ОЦІНКИ ПОТРЕБ ДИТИНИ ТА ЇЇ СІМ’Ї

IMG 4880 resУ період надзвичайно складної економічної, політичної та психологічної ситуації, яку переживає українське суспільство, значно збільшилася кількість дітей і сімей, що опинилися у складних життєвих обставинах. За даними щорічного моніторингу діяльності психологічної служби системи освіти області тільки в минулому навчальному році зареєстровано 841 звернення батьків учнів (вихованців, студентів) до соціальних педагогів з питань допомоги дітям та сім’ям, що опинилися у складних життєвих обставинах, що становить 18,4% від загальної кількості звернень. З боку педагогічних працівників до соціальних педагогів із зазначеної проблеми зареєстровано 1052 звернення (22,9%). Усе це актуалізує питання здійснення соціально-педагогічного супроводу дітей та родин, які опинились у складних життєвих обставинах.

Саме підвищенню рівня поінформованості соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти із зазначеного питання було присвячено обласний науково-практичний семінар «Технологія ведення випадку й оцінки потреб дитини та її сім’ї як механізму соціально-педагогічного втручання в найкращих інтересах дитини», що відбувся 24 січня 2018 року. У його роботі взяли участь 42 особи.

Соціальний вектор пріоритетних напрямів діяльності психологічної служби охарактеризувала І.В. Марухина, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Про класифікацію сімей та суб’єкти соціальної роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, інформувала практичний психолог відділу практичної психології та соціальної роботи Інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Сумської міської ради В.М. Сердюк.

Оцінку потреб дитини та її сім’ї як механізму втручання в найкращих інтересах дитини представила С.О. Гавриленко, методист навчально-методичного центру психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Соціально-педагогічний супровід сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, проаналізувала Н.О. Підлісна, соціальний педагог Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 імені Героя України О.Анищенка.

Важливою умовою ефективності роботи соціального педагога із зазначеного напрямку є налагодження співпраці з іншими суб’єктами, які також надають соціальну допомогу родинам, що опинилися у складних життєвих обставинах. Висвітленню питання особливостей взаємодії міждисциплінарної команди в ході ведення випадку та прийнятті рішень в інтересах дитини було присвячено виступи С.О. Поляченко, заступника директора Сумського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, та В.В. Тютюнник, заступника начальника служби у справах дітей Сумської обласної державної адміністрації.

Відпрацювати алгоритм такої взаємодії соціальні педагоги мали можливість під час практичної частини семінару, обираючи алгоритм дій у конкретній ситуації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO