Перші кроки до успіху

вкл. .

picПерші кроки до успіху – саме під таким гаслом 29 грудня 2017 року відбулося спілкування тренерів пілотних шкіл області Зої Декунової, Алли Лавської з учасниками пілотного впровадження проекту нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

Нині по всій Україні здійснюється підготовка вчителів початкових класів до роботи за новим Державним стандартом початкової загальної освіти в контексті Концепції «Нова українська школа», що набуває чинності у наступному навчальному році.

З перших днів нового навчального року співробітники СОІППО розпочали підготовку педагогів відповідно до нових положень проекту Державного стандарту та тенденцій освітньої концепції.

Зміни , які відбуваються в освіті, не захопили педагогів Сумської області зненацька. Свою діяльність учителі початкових класів спрямували на відмову від декларованої педагогіки та перехід до педагогіки партнерства, від суми знань до формування компетентностей. Відбулося розуміння вчителями змін власних стереотипів. З`явився ентузіазм, зацікавленість у справі та бачення результату на перспективу.

Відбулося усвідомлення можливостей освітнього середовища, як середовища, що належить дітям. Діти стали активними учасниками організації освітнього середовища, що формує у них почуття відповідальності. Із задоволенням першокласники створюють календар настрою, календар днів народжень, власні наробки тощо.

У класах створено позитивний настрій, відбувається розуміння дитиною значущості класної спільноти. Діти відкриті до спілкування, не бояться висловлювати свої думки, із задоволенням ідуть до школи. Що є результатом впровадження практики ранкових зустрічей.

Безперечним є значущість інтеграції в початковій школі, організованої через діяльність, ігровими методами як у класі, так і поза його межами.

Інтегроване навчання дає можливість вийти за предметні межі. У вчителя є можливість вчити учнів спиратися на знання і навички з кількох предметів та діяти застосовуючи їх в реальних життєвих ситуаціях.

Не менш важливим пунктом виділяємо позитивні зміни у спілкуванні батьків, як помічників учителя. Спрацьовує позитивно побудова партнерських стосунків між учнями й дорослими шляхом виготовлення й використання лепбуків. Батьки учнів експериментальних класів відчувають свою причетність до освітнього процесу, про що свідчать результати неформального опитування батьківської спільноти.

Досягнення та результати впровадження пілотного проекту колективами освітніх закладів області є підтвердженням того, що професіоналізм та відповідальність кожного із учасників педагогічного процесу за свої дії будує успішну систему освіти.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new