Графік підготовки вчителів початкової школи Сумської області, які навчатимуть учнів 1 класів у 2019/20 навчальному році

Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ ДОН СОДА від 12.09.2018 №555-ОД Про умови та порядок проведення І, II турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Від рефлексивної культури до професійного зростання педагога

вкл. .

головна resУ рамках співпраці Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка 23 листопада 2017 року на базі Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка відбувся V регіональний науково-практичний семінар «Психологічна культура особистості: сутність, проблеми, перспективи».

Співорганізаторами заходу виступили навчально-методичний центр психологічної служби та кафедра психології Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

У роботі пленарної частини взяла участь Алла Вікторівна Вознюк, кандидат психологічних наук, завідувач кафедри психології, яка у своєму виступі наголосила на важливості здійснення психолого-організаційного супроводу розвитку особистісно-професійної компетентності педагога у форматі концепції «Нова українська школа».

Ірина Володимирівна Марухина, завідувач, Лариса Олексіївна Кондратенко, методист навчально-методичного центру психологічної служби центру Інституту, провели майстер-клас для практичних психологів закладів позашкільної освіти з теми «Роль рефлексивної культури педагога в його професійному становленні». На майстер-класі було розглянуто питання рефлексивної культури педагога як умови його професійного зростання. Учасники ознайомилися з  функціями професійної рефлексії, умовами формування рефлексивних умінь педагога; проаналізували особливості застосування рефлексії як методу динамічного самоаналізу; визначили зміст, практичні методи та прийоми роботи практичного психолога закладу позашкільної освіти щодо розвитку рефлексивної культури педагога.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new