Наказ ДОН СОДА від 28.11.2017 №682-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2017-2018 навчальному році

Результати письмових випробувань 011 Освітні, педагогічні науки)

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Методичний брифінг «Співробітництво в інклюзивному класі»

вкл. .

на головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 18.10.2017 відбувся обласний методичний брифінг «Співробітництво в інклюзивному класі» для учителів, асистентів учителів загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивною формою навчання; методистів районних (міських) методичних кабінетів відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій, міськвиконкомів, міських рад, відповідальні за впровадження інклюзивної освіти.

Участь у заході взяли 60 педагогів Сумської області.

З вітальним словом до учасників виступив Нікітін Ю.О., ректор Сумського ОІППО, доктор історичних наук, професор кафедри соціально-гуманітарної освіти.

Під час роботи семінару були розкриті питання:

професійне співробітництво фахівців як умова реалізації диференційованого та індивідуального підходів у інклюзивному класі (Калюжна Н.О., методист з інклюзивного навчання Сумського ОІППО);

психолого-педагогічні засади професійного співробітництва в інклюзивній школі (Борцова М.В., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО);

співробітництво фахівців загальної та спеціальної освіти
(Прядко Л.О., доцент кафедри професійної освіти та менеджменту Сумського ОІППО, к. пед. н.);

  • роль і місце спеціаліста психологічної служби у забезпеченні мультидисциплінарного підходу до організації інклюзивного навчання (Гавриленко С.О., методист навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО);

  • організація професійного співробітництва в загальноосвітньому навчальному закладі (Янчук О.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 м. Суми);

  • співробітництво вчителя та корекційного педагога в інклюзивному класі (Штанько І.О., завідувач Сумською районною психолого-медико-педагогічною консультацією; учитель початкових класів спеціального класу Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 м. Суми);

роль асистента вчителя у системі професійного співробітництва (Карєва М.В., асистент учителя інклюзивного та інтегрованого навчання Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Охтирської міської ради).

Учасники семінару-тренінгу мали змогу отримати відповіді на актуальні запитання та обмінятися думками з приводу наявних проблем у процесі організації інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі.

Матеріали до виступів учасників семінару – у рубриці «Мобільна сторінка методиста» → Інклюзивна освіта → навчально-методичне забезпечення → Методичний брифінг.

По завершенню семінару учасники отримали методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new