Аналітико-статистична інформація про результати проведеного моніторингового дослідження стану превентивної освіти з питань профілактики ризикованої поведінки учнів у 9-11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Методичний порадник з питань корекційно-розвивальної роботи з дітьми з вадами розумового розвитку в умовах індивідуального навчання

вкл. .

 головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 15.06.2017 відбувся методичний порадник «Корекційно-розвивальна робота з дітьми з вадами розумового розвитку в умовах індивідуального навчання» на базі Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів ім. Героя Радянського Союзу І.М. Середи.

Мета порадника – підвищення професійної компетентності педагогів щодо особливостей навчання та виховання дітей з вадами розумового розвитку в умовах індивідуального навчання.

У заході взяли участь 20 педагогів, серед яких 17 – учителів-предметників Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів ім. Героя Радянського Союзу І.М. Середи.

Під час роботи методичного порадника були розкриті наступні питання:

нормативно-правове забезпечення індивідуального навчання у загальноосвітньому навчальному закладі (Калюжна Н.О., методист з інклюзивного навчання Сумського ОІППО);

програмове забезпечення учителів-предметників та специфіка навчання дітей з порушеннями розумового розвитку в умовах індивідуального навчання (Калюжна Н.О., методист з інклюзивного навчання Сумського ОІППО);

матеріально-технічне забезпечення індивідуального навчання (Калюжна Н.О., методист з інклюзивного навчання Сумського ОІППО);

методика викладання предметів для дітей з вадами розумового розвитку, які навчаються за індивідуальною формою навчання (Прядко Л.О., доцент кафедри професійної освіти та менеджменту Сумського ОІППО, к.пед.н., завідувач лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання);

індивідуалізація навчання дітей з вадами розумового розвитку (Прядко Л.О., доцент кафедри професійної освіти та менеджменту Сумського ОІППО, к.пед.н., завідувач лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання).

По завершенню методичного порадника учасники отримали методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545