Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Дружня школа для стабільного майбутнього

вкл. .

головна resultПід таким девізом 30 вересня 2015 року на базі Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю відбувся V обласний зліт шкільних медіаторів, метою якого було розповсюдження інформації про ефективні шляхи розвитку інститутів учнівського посередництва та сприяння зниженню рівня насильства, нетерпимості та ксенофобії у школах області.

У роботі зльоту взяли участь шкільні медіатори та керівники Шкільних служб розв’язання конфліктів із 18 районів та міст області (усього 52 особи). Організатором зльоту став навчально-методичний центр психологічної служби Сумського обласного інституту післядипломного педагогічної освіти (завідувач Марухина І.В.). Учасники мали змогу ознайомитися з досвідом щодо впровадження медіаційних осередків та подолання конфліктів засобами медіації в Свеській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 Ямпільського району (практичний психолог Бобровицька Любов Вікторівна), Охтирській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 9 (соціальний педагог Ковпак Наталія Олександрівна), Роменській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 3 (практичний психолог Плахтій Олена Михайлівна).

З досвідом роботи навчальних закладів США щодо розширення можливостей позитивних соціальних зв’язків у школі шляхом впровадження відновних практик присутніх ознайомила Аліна Вікторівна Чернякова, кандидат педагогічних наук, доцент Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка.

На думку усіх виступаючих, шкільна медіація є одним із дієвих способів, що сприяє формуванню поваги, встановленню безпечного, комфортного середовища у навчальному закладі.Впровадження програм при­мирення серед однолітків дозволяє формувати у школярів навички співпраці, будувати ефективну систему вирішення конфліктних ситуацій у закладі, забезпечувати психологічно здорове середовище в учнів­ському колективі.

Яскравим моментом зльоту стало вітання від шкільних медіаторів загальноосвітніх навчальних закладів м. Суми.

Під час практичної частини учасники тренувалися у розвитку навичок медіатора, вправлялися у вмінні слухати та розуміти емоційний стан іншої людини, аналізували переваги ненасильницького способу вирішення конфліктів. А по закінченню зльоту учасники в групах написали звернення до однолітків:

«Шановні однолітки! Ми закликаємо вас до мирного життя, без конфліктів. Будьте ввічливими, толерантними, поважайте інших, а в першу чергу самих себе. Це стане запорукою щасливого і мирного життя.

Запам’ятайте, конфлікти будуть завжди, але ми повинні навчитися їх вирішувати».

«Шановний ровесник! Я звертаюсь до тебе з проханням:бути чемним, толерантним, поважати інших, дружелюбним.

Завжди пам’ятай: поводься з іншими так, як ти хочеш, щоб поводилися з тобою.

І не забувай, що можеш звернутися за допомогою до шкільної служби примирення, де тебе завжди вислухають і підтримають».

«Дорогі однолітки! Вмійте знайти компроміс. Вчіться слухати один одного. Важливо знаходити спільну мову. Живіть у злагоді. Будьте доброзичливими, посміхайтесь один одному!»

«Любі друзі! Ми самі будуємо своє майбутнє. Своїми вчинками ми вирішуємо свою долю. А команди медіаторів з радістю допомагатимуть вам у цьому! То ж давайте конструктивно взаємодіяти,враховувати інтереси інших, об’єктивно оцінювати ситуацію, показувати приклад іншим, а, головне, пам’ятати: все в твоїх руках».

Із історії. Історія впровадження шкільної медіації у нашій області бере свій початок з лютого 2008 року, коли за підтримки та участі ГБО «Український центр порозуміння» практичні психологи, соціальні педагоги закладів освіти пройшли підготовку з впровадження відновних практик. Мета програми – сформувати в учнів відповідальність за вирішення конфліктів, що виникають у шкільному середовищі, навички медіатора у вирішенні суперечок з урахуванням інтересів усіх сторін. Пройшов час і стало зрозумілим, що медіація у школі не тільки важлива, але і можлива. На сьогодні в 36 навчальних закладах області створено шкільні служби розв’язання конфліктів. Протягом тільки минулого навчального року шкільними медіаторами проведено 107 медіацій, 160 кіл примирення.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new