Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Відповідальність – критерій зрілості особистості

вкл. .

главна resultСучасне соціальне напруження у суспільстві ускладнює процес адаптації учнів підліткового віку до нових умов, їх орієнтацію в нестандартних суспільних вимогах, провокує дезорієнтацію у поведінці. Це загострює проблему формування у підростаючої особистості ціннісного ставлення до себе, до інших, до суспільства та визначає нагальну потребу у формуванні відповідальності в учнів старшого підліткового віку, які вже прагнуть до самоствердження в різних сферах життя як дорослі, але за своїм статусом, психофізичними можливостями та соціальним досвідом залишаються дітьми.

Ці та інші питання стали предметом обговорення на обласному семінарі практичних психологів професійно-технічних та вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації «Формування відповідальності у підлітка за саморозвиток та самореалізацію своєї особистості», що відбувся 24 лютого 2015 року на базі ДПТНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу».

Учасники семінару познайомилися зі складовими, критеріями відповідальності, шляхами ефективного психолого-педагогічного супроводу розвитку відповідальності у підлітків.

Великий інтерес у присутніх викликала презентація досвіду роботи щодо використання арт-технік у формуванні суб’єктивного локус контролю особистості, представленогоЛарисою Смирновою, практичним психологом Сумського центру професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу. Власними напрацюваннями поділилися практичні психологи машинобудівного коледжу Сумського державного університету Яна Коломієць, Білопільського вищого професійного училища Олена Логвин, Роменського коледжу КНЕУ Сергій Федько («Особливості формування самоконтролю в підлітковому віці», «Життєві цінності як один із механізмів формування самосвідомості підлітка» тощо).

Під час заключного обговорення учасники семінару відмітили високий професіоналізм виступаючих, підвищення рівня фахової компетентності щодо організації супроводу розвитку відповідальності у підлітків.

DSC 0346 result

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new