ВЕСНЯНА СЕСІЯ ОБЛАСНОЇ «STEM-ШКОЛИ 2023» – «STEM-УРОК ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ STEM-КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ»

nagolovnuВідповідно до плану роботи «STEM-школи 2023»  23 травня 2023 року Комунальним закладом  Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти проведено чергове засідання весняної сесії обласної «STEM‑школи 2023» – «STEM‑урок як засіб формування STEM‑компетентностей учнів».  

До участі у заході долучилися науковці, консультанти Центрів професійного розвитку педагогічних працівників, керівники та педагогічні працівники закладів загальної середньої  та позашкільної освіти області.

Сесію весняної STEM-школи відкрив Юрій НІКІТІН, ректор КЗ СОІППО, доктор історичних наук, професор. У вступному слові він актуалізував важливість розвитку і впровадження STEM-освіти.  

Сергій ГРИЦАЙ, проректор з наукової роботи КЗ СОІППО, координатор STEM-освіти інституту, кандидат педагогічних наук, доцент, висвітлив підсумки конкурсу «STEM-логотип закладу освіти».

Про результати конкурсу «Кращий  STEM-урок» доповіла Світлана КОДА, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, керівник науково-дослідної лабораторії STEM-освіти КЗ СОІППО.  

Досвід проведення STEM-уроків презентували переможці конкурсів, зокрема, інформацію про особливості інтегрованих STEM-уроків у початковій школі висвітлили Анна ШИМКО, Світлана КЛІМОВА, учителі початкових класів Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 9, м. Суми, Сумської області.  

На необхідності упровадження інтегрованих STEM-уроків у базовій  школі акцентували увагу присутніх Галина БОНДАР, директор, учитель математики Комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинський навчально-виховний комплекс: Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  № 9 – дошкільний навчальний заклад Шосткинської міської ради Сумської області»; Світлана БОЛОБАН, учитель української мови та літератури Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей»; Оксана РУБАН, учитель хімії Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Охтирської міської ради Сумської області.

 Досвідом проведення профорієнтаційного STEM-заняття поділилися Лариса НЕСТЕРЕНКО, вихователь,  Валентина ПРОШАК, учитель української мови та літератури Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей».

Ознайомила присутніх із особливостями проведення позашкільного STEM‑заняття Кристина ПЕРЕТЯТЬКО, завідувач гуманітарно-оздоровчого відділу, керівник гуртка «Green lab» Комунального закладу Сумської обласної ради – Сумський обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю.  

Сергій ШАМАТРІН та Ірина РОДІНКА, учителі інформатики Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка Сумської міської ради, висвітлили особливості організації та проведення STEM-заняття.

У ході роботи весняної сесії обласної «STEM-школи 2023» відбулося обговорення вектору розвитку STEM-освіти в освітньому середовищі Сумщини,  обґрунтування шляхів  формування STEM-компетентностей в учнів, розвитку критичного мислення і мотивування їх до наукової діяльності, самоосвіти та освіти впродовж життя.

Підсумки роботи весняної сесії обласної «STEM-школи  2023» – «STEM‑урок як засіб формування STEM-компетентностей учнів» підбив Сергій ГРИЦАЙ,  наголосивши на розбудові STEM-освіти в освітньому просторі Сумщини шляхом імплементації STEM‑уроків в освітній процес.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO