ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ НУШ

golovnaВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2022 рік з 06. 06. по 08. 06. 2022 року » в онлайн форматі на платформі TEAMS відбулися курси за вибором «Використання методів інтерактивного навчання на уроках образотворчого мистецтва в умовах НУШ», цільовою аудиторією яких стали учителі мистецьких дисциплін закладів загальної середньої освіти. Куратор курсів, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Лариса Сєрих, ознайомила педагогів з навчально-тематичним планом, практико-орієнтованим змістом курсів підвищення кваліфікації за вибором та особливостями роботи в дистанційному форматі.

Під час  відеолекцій з аудіо- супроводом і презентаціями, слухачі опрацьовували питання наукових детермінантів концепції «Нова українська школа», Державного стандарту повної загальної середньої освіти, освітньої галузі «Мистецтво» зокрема; науково-методологічного аналізу модельних програм, що дало змогу підвищити науково-теоретичний й методичний рівень професійної компетентності вчителів мистецтва.

Серед найцікавіших методів інтерактивного навчання було обрано «Інтерактивні плакати»:

https://www.thinglink.com/scene/1590795291131379714​,

https://www.thinglink.com/scene/1590691744125550593,​

https://www.thinglink.com/scene/1590697743238561795​,

https://www.thinglink.com/scene/1590695283606421507​,

https://www.thinglink.com/scene/1590694269113335811​,

https://www.thinglink.com/scene/1590708821028765699,​

https://www.thinglink.com/card/1590708990570921985​ та інші, які було створено слухачами за допомогою сервісу «Learning Apps» і розміщено на сайті www.thinglink.com.

У ході курсів педагоги обирали найбільш дієві, на їхню думку, інструменти формувального оцінювання й використовували їх у практичній частині уроку, відтак, учителями упроваджено такі інструменти формувального оцінювання:

«СОРТУВАННЯ СЛІВ» (де потрібно було розподілити зображення на дві групи, які відносяться до декоративних натюрмортах та реалістичних натюрмортів)

«ВІЗЬМИ І ПЕРЕДАЙ» (де потрібно було по колу передавати аркуш паперу, щоб кожен учень намалював частину малюнка, передаючи потім іншому й утворюючи груповий малюнок)

«ТЕСТУВАННЯ» (де потрібно було перевірити отримані знання за урок у формі тестів) 

«ВІДПОВІДЬ ХОРОМ» (де учні відповідали хором на запропоноване вчителем завдання) 

 «НАЙЗАПЛУТАНІШИЙ МОМЕНТ» (де учні вказували найбільш заплутаний момент під час пояснення теми уроку, що здалося незрозумілим у поняттях)

«САМООЦІНЮВАННЯ» (де учні, побачивши результат, заповнювали карту самооцінки) 

«ШВИДКИЙ ЗАПИС» (де потрібно було за 2-3 хвилини відповісти на відкриті запитання або твердження) 

«БЛЕФ-ТУРНІР» (де учні мали погодитись або заперечити твердження, відповівши «так» або «ні». Якщо вони були не згодні з твердженням, то повинні пояснити, чому саме)

«ПАРАШУТИСТИ» (робота в парах, де на різнокольорових парашутах записано початок виразу, що роздаються учням на парту. На – дошці квадрати, на білому тлі написані правильні продовження – відповіді на вирази. Діти в парі обговорюють і знаходять правильне продовження виразу. Кожен парашут треба посадити у свій квадрат. Квадрат перевертають і, якщо кольори парашута і квадрата збігаються – відповідь правильна)

«РЮКЗАК» (вправа, де у вчителя є рюкзак, на столі є картки із зображенням різних речей для подорожі, на звороті кожної картки – початок речення. Потрібно скласти всі речі, закінчивши речення)

«ГАЗЕТНИЙ ЗАГОЛОВОК» (учні мали придумати заголовок, наприклад, «Космічна подорож до іншої галактики», «Дослідники відбувають на Марс») 

«ЗБІР ІДЕЙ» (учні – дослідники. «На цій планеті ще не ступала нога людини. Треба вивчити поверхню та скласти мапу, вивчити тваринний світ, оцінити загрози. Запропонуйте ваші ідеї, що нам потрібно для дослідів та що саме треба дослідити»)

«СПОСТЕРЕЖЕННЯ» (вчитель спостерігає та оцінює самостійність виконання роботи, комунікативність, сприйняття ідей учнів)

«СПІНЕР ІДЕЙ» (де потрібно було дати відповідь, рухаючись крилом спінера)  

«КОНЦЕПТУАЛЬНА КАРТА» (за допомоги якої, учні мали вкласти карту певних понять, тверджень) 

«РІШЕННЯ-РІШЕННЯ» (де учні, на кожне запропоноване твердження мали підняти картки, якщо «так», то – зелену, якщо «ні», – червону) 

«АНАЛІЗ РОБІТ УЧНІВ» (де учні під час виставки робіт голосуванням визначали найкращу роботу) та багато інших.

По завершенню курсів за вибором слухачі обмінялися позитивними інсайтами, окреслили шляхи подальшого використання методів інтерактивного навчання на уроках мистецтва.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO