Створення інклюзивного освітнього середовища

В області забезпечується реалізація права дітей з особливими освітніми потребами на рівний доступ до якісної освіти. Одним із пріоритетних напрямків є запровадження інклюзивного навчання, що створило передумови для інтегрування дітей з особливими освітніми потребами в освітній простір.

Протягом останніх трьох років збільшилася мережа закладів освіти та кількість дітей з особливими освітніми потребами, для яких організовано інклюзивне навчання. У 2021/2022 навчальному році у 69 закладах дошкільної освіти функціонує 103 інклюзивні групи для 175 дітей (2020/2021 навчальний рік – 53 заклади, 72 інклюзивні групи, 117 дітей, 2019/2020 навчальний рік – 42 заклади, 48 інклюзивних груп, 69 дітей). Місцевими органами управління освітою для 842 дітей з особливими освітніми потребами організовано інклюзивне навчання у 596 класах 206 закладів загальної середньої освіти (2020/2021 навчальний рік – 706 дітей, 495 класів, 191 заклад, 2019/2020 навчальний рік – 523 дитини, 370 класів, 164 заклади загальної середньої освіти).

У 2021/2022 навчальному році у 4 закладах професійної (професійно-технічної) освіти функціонують 5 інклюзивних груп для 8 осіб з особливими освітніми потребами.

Одним із основних аспектів розбудови інклюзивного середовища є створення та забезпечення функціонування інклюзивно-ресурсних центрів. В області функціонують 20 центрів. Мережа діючих інклюзивно-ресурсних центрів задовольняє потребу в отриманні послуг дітьми з особливими освітніми потребами. Органами місцевого самоврядування, на території яких не створено інклюзивно-ресурсні центри, укладено угоди щодо отримання дітьми з особливими освітніми потребами психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг у центрах, наближених до місця їх проживання.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO