Виклики дистанційної освіти: особливості організації роботи практичного психолога в синхронному та асинхронному режимах дистанційного навчання

nagolovnuСучасні освітні виклики, спричинені пандемією та переходом на нові форми навчання, торкнулися і практичних психологів закладів освіти. Наразі перед спеціалістами стоїть завдання опанування дистанційних форм роботи з дітьми та дорослими. Такий підхід у своїй діяльності практичні психологи застосовують вперше, тому поряд з методичними аспектами актуальними є конкретні прикладні аспекти його застосування. 

Обговоренню прикладних аспектів організації роботи практичних психологів в синхронному та асинхронному режимах дистанційного навчання було присвячено онлайн-конференцію, проведену 19 лютого 2021 року навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. У роботі конференції взяли участь практичні психологи закладів загальної середньої освіти та психологи центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

Модератор заходу Ірина МАРУХИНА, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби, зауважила, що відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 № 1115, заклади освіти можуть створювати внутрішні структурні підрозділи, що забезпечують організацію здобуття освіти за дистанційною формою. Одним із таких утворень може бути віртуальний кабінет психологічної служби закладу.

З огляду на зазначене та з метою забезпечення ефективного психологічного супроводу освітнього процесу в закладах освіти області в умовах синхронного та асинхронного режимів дистанційного навчання відповідним наказом Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 27.11.2020 № 483-ОД було створено обласну творчу групу, метою діяльності якої стала розробка прикладних аспектів організації роботи практичного психолога в умовах дистанційного навчання.

Під час конференції члени творчої групи Ірина АНТОНЕНКО, практичний психолог Комунальної установи Сумська спеціалізована школа      І-ІІІ ступенів № 26, Віта КАБЛЮК, практичний психолог Старосільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Нижньосироватської сільської ради, Лариса ЖИЛЯКОВА, практичний психолог Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Б.Д. Антоненка-Давидовича, Лариса БІЛОВОЛ, практичний психолог ДПТНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну», Тетяна РОЩУПКІНА, практичний психолог Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка, поділилися власними напрацюваннями щодо створення та змістовного наповнення віртуальних кабінетів практичних психологів. Ознайомитися з виступами практичних психологів можна за посиланням:

Частина 1: https://youtu.be/xbC4nfQ7beM

Частина 2: https://youtu.be/iuYTaBVIv30

Частина 3: https://youtu.be/E6NXrT-hUWY

Частина 4: https://youtu.be/HJb7D9claTw

Конференція проведена в рамках обласного психологічного онлайн-марафону, присвяченого 30-річчю психологічної служби системи освіти України.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO