Безпечне освітнє середовище як ресурс збереження психологічного здоров’я особистості

на головну resultАналіз сучасних досліджень засвідчує, що психологічна безпека освітнього простору навчального закладу є визначальною умовою, що впливає на ефективність навчально-виховного процесу. Питанням організації середовища, вільного від проявів психологічного насильства, сприятливого для всебічного розвитку та збереження психологічного здоров’я суб’єктів освітнього простору навчального закладу, було присвячено засідання обласного методичного об’єднання практичних психологів дошкільних навчальних закладів «Безпечне освітнє середовище як фактор збереження психологічного здоров’я особистості», що відбулося 3 грудня 2015 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

Роботу методичного об’єднання розпочала методист навчально-методичного центру психологічної служби Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Кондратенко Л.О., яка ознайомила присутніх з визначенням поняття «середовище навчального закладу», «психологічна безпека» та «фактори ризику безпечного освітнього середовища», їх характеристиками, особливостями впливу медіа середовища сучасного дошкільного закладу на всебічний гармонійний розвиток особистості дитини та педагога. Учасники методичного об’єднання визначили завдання та зміст роботи практичного психолога дошкільного навчального закладу щодо організації психолого-педагогічної підтримки учасників навчально-виховного процесу, створення безпечного освітнього середовища, сприятливого для збереження та зміцнення психологічного здоров’я суб’єктів освітнього простору в сучасних умовах реформування освітньої галузі.

Актуальним для практичних психологів виявилося питання формування психологічної культури педагогів як умови, що підвищує здатність освітнього середовища бути безпечним, показників її сформованості. Це питання розкрила Марухина І.В., завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Свій досвід роботи з зазначених питань представили практичні психологи Плахтій О. (ДНЗ «Малятко» Роменської міської ради), Арєхова В. (ДНЗ «Росинка» Охтирської міської ради), Кравченко О. (НВК «Просперітас» м. Суми).

Жвавий інтерес у присутніх викликала практична робота з проблеми особливостей експертизи безпеки освітнього середовища. Учасники методичного об’єднання здобули практичні навички з використання методики Ясвіна В. «Векторна модель шкільного середовища» та SWOT-аналіз.

Під час заключного обговорення спеціалісти відмітили практичну спрямованість методичного об’єднання, високий професіоналізм виступаючих, підвищення власного рівня компетентності щодо організації діяльності зі створення безпечного освітнього простору навчального закладу, сприятливого для гармонійного розвитку та реалізації особистості. 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO