ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка»

головна resultАктуальні питання педагогічної інноватики, педагогічної психології, історії педагогіки, професійної освіти, філософії освіти, управління освітніми закладами й системою вітчизняної освіти в цілому, а також висвітлення здобутків зарубіжної педагогіки – все це стало предметом обговорення на конференції «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка», що відбулася 3 грудня 2015 року в Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.

Організаторами конференції виступили КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (Київ, Україна), Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Класичний приватний університет (Запоріжжя, Україна), Казахський національний університет імені аль-Фарабі (Алмати, Казахстан), Узбекський науково-дослідницький інститут педагогічних наук імені Т. Н. Кари Ніязі (Ташкент, Узбекистан), Телавський державний університет імені Якоба Гогебашвілі (Телаві, Грузія), Гданська вища гуманістична школа (Польща). Координатором конференції, її душею та натхненницею стала завідувач кафедри педагогіки та інноваційних технологій, кандидат педагогічних наук, доцент О. В. Зосименко. Суттєву допомогу в проведенні конференції надавали співорганізатори кафедра психології на чолі з завідувачем кафедри кандидатом психологічних наук, доцентом Л.М. Чеканською, а також співробітники кафедри педагогіки та інноваційних технологій та адміністрація Сумського ОІППО й проректор з наукової роботи Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, доктор педагогічних наук, професор А. А. Сбруєва.

Незважаючи на складні для вітчизняної науки часи на заклик інституту відгукнулося понад 300 науковців із 11 країн світу (Болгарія, Бразилія, Гана, Грузія, Казахстан, Республіка Корея, Польща, Російська Федерація, Узбекистан, Україна, Японія). Особливо активну участь у роботі конференції в режимі онлайн взяла наша казахська колега д. п. н., професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Казахського національного університету імені аль-Фарабі (Алмати) А. К. Минбаєва (тема доповіді – «Соціально-цифрове покоління: пошук нових стратегій навчання»). Значна кількість матеріалів була надіслана вченими Грузії й Узбекистану. Загалом, до форуму українських педагогів залучилося понад 40 іноземних науковців.

Але, звичайно, панівне місце серед учасників конференції посіли вітчизняні вчені. Завдяки зв’язку через Skype плідну участь у заході взяли наші колеги з Житомирського національного університету імені Івана Франка. Конференціалів особливо зацікавили змістовні доповіді викладачів кафедри дошкільної освіти і педагогічних інновацій ЖДУ імені Івана Франка д. п. н., доцента І. І. Коновальчука («Система розвитку інноваційної компетентності педагогів») й асистентки М. О. Ковальчук («Технологія створення мультимедійного курсу»). Безпосередню участь у пленарному засіданні взяли директор і заступник директора Центру електронного навчання Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна Г. М. Тимченко й А. М. Тимченко («Формування здорового способу життя студентів класичного університету шляхом створення тематичних курсів у lms moodle», «Діяльність ЦПО в класичному університеті»), а також к. п. н., доцент кафедри валеології ХНУ імені В. Н. Каразіна Н. В. Самойлова («Науково-методичне забезпечення процесу формування психологічної компетентності студентів-валеологів»). Науковою глибиною та оригінальністю відрізнялися й доповіді докторантів Інституту вищої освіти НАПН України к. м. н. В. М. Федорця («Концепт «здоров’я» як філософсько-методологічна основа розвитку здров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури»), к. п. н. В. Б. Харламенко («Векторність профорієнтологічної підготовки бакалаврів соціальної педагогіки в рамках профільності школи»), а також докторанта Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди к. п. н. Д. В. Будянського («Виразне читання у системі розвитку риторичної культури викладача вищої школи»).

Доповіді доповнювалися презентаціями, що засвідчили високий рівень володіння науковцями новітніми інформаційними підходами до створення мультимедійного продукту. Зокрема, вразила презентація М. О. Ковальчук з авторськими дидактичними анімаційними роликами.

По завершенню пленарного засідання гості з Харкова познайомилися з містом Суми на екскурсії, яку провів доцент кафедри педагогіки та інноваційних технологій Д. В. Кудінов.

По обіді робота конференції продовжилась в секціях та на майстер-класах, які організували працівники нашого інституту Л.Л.Гільова, М.В.Жук, М.Є.Троіцька, а також керівник психологічної служби і доцент кафедри практичної психології СумДПУ імені А.С.Макаренка В.О.Ратєєва та К.М.Пасько.Зокрема, на майстер-класі гостей з педуніверситету його учасникам пропонувалися апробувати на собі оригінальні методи арт-терапії, в тому числі розроблені самими тренерами.

Атмосфера доброзичливості, творчості, позитиву спостерігалася протягом усього заходу, завершеного дружньою вечерею. Нові знайомства, важливі наукові контакти, налагодження співробітництва, великий багаж отриманих знань продемонстрували значну результативність конференції. Організатори форуму впевнені, що щорічне проведення конференції «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка» стане доброю традицією СОІППО та надалі привертатиме увагу педагогів з усього світу.

Архів з презентаціями

{youtube}_XixQ8rlKwQ|400|250|0{/youtube}

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO