Стартова конференція «Підтримка освіти у галузі демократичного громадянства у країнах Східного партнерства»

стартоваВідповідно до спільної програми Європейського Союзу, Ради Європи «Підтримка освітньої політики в галузях виховання демократичної громадянськості та прав людини у країнах Східного партнерства» 4-5 червня 2015р. Міністерством освіти і науки України була проведена стартова конференція «Підтримка освіти у галузі демократичного громадянства у країнах Східного партнерства», що започаткувала новий проект для формування демократичної громадянськості та прав людини. Від Сумського ОІППО участь взяла к.держ. упр., доцент Луценко С.М. – доцент кафедри державного управління та педагогічного менеджменту, регіональний тренер з прав людини.

Конференцію відкрили Хуан Мануель Вілаплан Лопес, політичний радник при Представництві Європейського Союзу в Києві, І. Совсун, перший заступник міністра освіти та науки України, Р.Євтушенко, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки України, які відзначили, що в даних умовах питання демократичної громадянськості та прав людини для України є пріоритетним напрямом освітньої діяльності, адже саме від освіти залежить яка суспільна система буде існувати в державі. Підкреслюючи важливу роль формування сучасного демократичного суспільства в Україні, було зазначено, що саме підтрмака ЄС та Ради Європи дозволить не лише сформувати знання, вміння та навички громадян України, але й використати досвід країн Східного партнерства для спільної подальшої діяльності.

В конференції взяло участь більше 150 учасників з країн Східного партнерства та представники Європейського Союзу та Ради Європи. Були розглянуті питання роботи Ради Європи у галузі виховання демократичної громадянськості та освіти в галузі прав людини (Едвард Хадлесон, експерт Ради Європи з питань виховання демократичної громадянськості та освіти в галузі прав людини), демократичного управління у навчальних закладах (Маржена Рафальська, експерт Ради Європи, консультант з питань освіти), компетенції педагогів галузі демократичної громадянськості (Питер Крапф, співавтор посібників Ради Європи, викладач коледжу, Німеччина), підготовки методичних матеріалів та навчальних посібників з громадянської освіти та прав людини (Лєна Стіславська, екперт Ради Європи, викладач Центру розвитку освіти, Польща), просування проекту у країнах Східного партнерства (Катя Долгова – Дрейер, Михайло Корюкалов, експерти Ради Європи, члени організаційного комітету проекту).

Проект розрахований на 3 роки і в ньому задіяні представники Арменії, Азербайджану, Беларусі, Грузії, Республіки Молдова, України. Особлива увага привертається захисту прав людини через їх вивчення, підготовку методичних матеріалів, формування сучасних молодіжних лідерів та свідомих громадян демократичного суспільства. До проекту передбачено залучення загальноосвітніх та вищих навчальних закладів, закладів післядипломної освіти країн-учасниць, громадські організації та органи місцевого самоврядування. До розв’язання поставлених завдань повинні залучатись суб’єкти як формальної, так і неформальної освіти.

Протягом 2013-2014 рр. відбулась пілотна апробація методичних матеріалів проекту, в якій було задіяно понад 90 навчальних закладів країн-учасниць. Метою пілотування було: прослідкувати яким чином проект (через методичні матеріал окремих курсів та інтегрування курсів громадянського спрямування в навчально – виховний процес) впливає на учасників педагогічного процесу та суспільство. Результати пілотування підтвердили позитивні зміни як в окремо взятих навчальних закладах, так і в суспільстві в цілому.

Важливою складовою в проведенні конференції стали практичні сесії та інтерактивні дискусії, в яких активну участь взяли представники Донецького, Луганського, Кіровоградського, Одеського, Сумського ОІППО, Національного педагогічного університету ім. Драгоманова, представивши досягнення закладів післядипломної освіти у галузі громадянської освіти протягом життя.

Результатом стартової конференції стала доповідь Едварда Хадлестона, експерта Ради Європи з питань виховання демократичної громадянськості та освіти в галузі прав людини, який підкреслив особливе значення освітньої діяльності для демократичної громадянськості в Європі. Рада Європи розглядає спільноту навчальних закладів як сферу, де молодь може отримати навички реальної участі у демократичному процесі прийняття рішень і де вони можуть навчитися брати нс себе відповідальність за власні рішення, при цьому ключові поняття громадянської освіти викладаються як інструменти навчання протягом життя. Саме освітня система визначає ту суспільну систему, яка формується в соціумі, підкреслив Едварда Хадлестона, адже для громадянського суспільства кожний учасник повинен мати власне бачення процесів у суспільстві, певний рівень освіченості та мати певну підтримку та забезпечення, що і здійснює Європейський Союз та Рада Європи, підтримуючи просування проекту в Україні.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO